vineri, 30 martie 2012

Mini-clătite cu fulgi de ciocolată și miere/căpșuni :-)


               S-a nimerit să am prin casă un amestec pentru clătite pufoase (în genul celor americane) de la Dr.Oetker, așa că am ales să-l folosesc. Pe lângă amestec (pe care-l găsiți oriunde, în hypermarketuri) vă mai trebuie 150 grame iaurt gras sau lapte bătut simplu și 1 lingură de unt nesărat (eu am folosit unt Lurpak), plus albușul unui ou. Eu am bătut albușul spumă, apoi l-am amestecat cu iaurtul și cu untul moale (topit la microunde), după care am încorporat amestecul Dr.Oetker până am obținut un amestec omogen.
                Turnați amestecul cu lingura în tigaia cu ulei încins, la foc mic, vă vor încăpea cam 4 mini-clătite într-o tură de prăjit. Evident, la prăjit folosiți ulei de floarea-soarelui. 
                 Pentru topping: 2 le-am făcut cu miere și scorțișoară, 2 cu căpșuni cu iaurt dulce (găsiți rețeta în postările de ieri, poate vă amintiți). Poftă bună! :-)





0 comentarii:

Trimiteți un comentariu