joi, 29 martie 2012

Căpșuni cu iaurt dulce

                Am găsit niște căpșuni perfecte în piață și - ca atare - am decis să le supun unui chin nedorit de ele, adică să le transform într-un desert plăcut și gustos. Decizie bună, din punctul meu de vedere! :-)


Ingrediente necesare:
- 500 grame căpșuni proaspete
- 100 grame zahăr
- 300 grame iaurt (eu am amestecat 250 grame iaurt 0% grăsime cu 50 grame smântână 15% grăsime)

Mod de pregătire:
- se clătesc căpșunile, se taie codițele 
- se feliază căpșunile și se pun într-un vas (al meu a fost un vas de yena)

- se amesteca iaurtul cu zahărul până la omogenizare, apoi se toarnă peste căpșuni și se mai amestecă o dată

Bonus pentru voi: căpșuna cea mai frumoasă din cele 500 grame. :-)

Poftă bună!
Yummy food makes people smile!
- Larisa -


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu