joi, 29 martie 2012

Omletă cu ceapă verde și emmentaler

                  Am gătit o omletă delicioasă și extrem de simplă, în privința preparării. Dintotdeauna mi-a plăcut ceapa verde în combinație cu ouăle, mai ales dacă e vorba despre omletă. Dacă adăugăm și ceva cașcaval sau brânză, după plac, e clar că ne-am ales cu un mic dejun grozav!


Ingrediente necesare:
- 2 ouă
- 1 legătură medie de ceapă verde
- 50-100 grame de cașcaval (eu am folosit Emmentaler, de la Dorna)
- vegeta după gust
- ulei de floarea-soarelui pentru prăjit

Mod de pregătire:
- se pune uleiul în tigaia wok, se lasă la încălzit, iar apoi se adaugă ceapa verde tăiată cubulețe / cerculețe
- după ce se rumenește ceapa, se bat ouăle într-un castron, cu vegeta, și se toarnă peste ceapa din wok
- se amestecă continuu în wok, pentru a nu lăsa ouăle să se închege într-o omletă tip tortilla, ca o turtă, și pentru a le permite să se segrege în bucățele mici, ușor de mâncat ulterior
- când omleta a ajuns la culoarea dorită, se adaugă cașcavalul ras în prealabil, iar apoi se amestecă din nou circa 1 minut, din aceleași rațiuni ca și cele descrise anterior.

Poftă bună!
Yummy food makes people happy!
- Larisa -

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu