marți, 31 ianuarie 2012

Somon cu legume (la cuptor)


     Fiindcă e sesiune, și timpul nu-mi permite să gătesc lucruri noi, mai apelez la colecția de fotografii relativ recente și la memorie - pentru ca totuși să vă arăt niște idei drăguțe. De data asta, vorbim despre somon cu legume la cuptor, o delicatesă pe care o merită fiecare dintre noi. Îmi place mult carnea de somon, deși se pătrunde excelent și rapid, rămâne suculentă și nu riști, dacă ești un pic atent, să se ardă la exterior.
     Ingredientele necesare pentru bunătatea asta sunt: 2 bucăți medii de somon, 1 ardei gras roșu, o jumătate de lămâie, câteva bucăți de usturoi. Ca întotdeauna, ceea ce bucură papilele gustative (astfel încât exclami fericit la final: ce bun a fost!) sunt condimentele atent alese. Am optat, pe lângă puțin ulei de măsline extravirgin, pentru un pic de rozmarin (scoate în evidență gustul grozav al somonului!), sare și puțin piper. După ce am avut bucățile la dispoziție, le-am stropit cu niște suc de lămâie, am adăugat după gust condimentele, feliile de ardei deasupra, sferturile din lămâia stoarsă (nu foarte energic) și.... am băgat totul la cuptor, în tavă, pe hârtia de copt. După cam 25-30 minute la foc scăzut (mai ales în ultima parte a coacerii), a fost gata. Și ce bun, de-ați ști... O minune! :-) Poftă bună... și nu uitați, yummy food makes the world better!
                                                                         - Larisa -

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu