luni, 30 ianuarie 2012

Salata de varză chinezească

        
          E deja târziu și m-am gândit la o salată bună, special pentru voi. Nu e tocmai light, dar cu siguranță are mai puține calorii decât o cină copioasă care ar conține carne, cartofi, sau mai rău - și carne, și cartofi, ori alte nebunii. Pentru salată vă trebuie: o jumătate de varză chinezească, de mărime medie, două roșii măricele, o mână de cubulețe de carne (eu am folosit un sortiment de salam), 3 felii de brânză sărată (eu ador brânza Akadia Double Cream, așa că de asta am folosit, o găsiți și voi în orice supermarket, costă cam 11 lei cutia cu destulă brânză & este extrem de fină și de gustoasă!). 
         Combinați toate cele de mai sus, evident - după ce ați tăiat în cubulețe totul, amestecați energic, și treceți la condimentat. Mixul care mi-a surâs în seara asta a fost următorul: sare, piper alb măcinat, oregano, mentă verde și.... peste toate, am adăugat niște ulei de măsline extravirgin. Deasupra acestei salate am stors puțină zeamă de lămâie, pentru un gust mai bun, dar puteți folosi și oțet de mere, numai că într-o cantitate mai mică, gustul fiind mai intens!
         Asta e tot, așa-i că e simplu și că pare bun? :-) Yummy food makes people smile!
                                                                      - Larisa -

   

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu