miercuri, 8 februarie 2012

Pacheţele pentru cină

    Am ajuns la concluzia că iubesc morcovii. Îmi plac şi cruzi, dar cel mai mult copţi. Nu-i refuz nici fierţi, ceea ce cred că înseamnă că nu-i refuz deloc, practic. Pentru cină, am apelat la nişte pacheţele făcute din folie de aluminiu, pacheţele pe care le-am umplut cu fâşii de morcovi, felii de ceapă şi bucăţi medii din piept de pui. Când am aşezat toate astea înăuntru, deja le condimentasem. Morcovii au fost stropiţi cu puţin ulei de măsline şi cu sare şi piper, iar pieptul de pui cu nişte condimente dedicate acestui tip de carne şi cu puţin (foarte puţin) ulei de măsline. Un tratament aproape egal, aş spune! :-) 
     Lângă pacheţele (că am făcut două), am aşezat fâşii de morcov. Multe fâşii de morcov, că am consumat toţi morcovii pe care-i aveam în casă şi nu erau puţini. Peste ei am presărat nişte bucăţele de brânză feta, că îmi place gustul. Şi-aşa a fost cina. Ah, să nu uit: le-am lăsat la cuptor 40-50 minute, cât să se coacă bine. Şi legumele, dar şi pieptul de pui. Mi-a plăcut, serios! 
     
     Reluăm ingredientele: piept de pui, ceapă, morcovi (muuulţi), ulei de măsline, sare, piper, condimente pentru piept de pui (se poate pune şi curry, dacă suportaţi gustul). Şi vă trebuie, după cum spuneam, folie de aluminiu, să faceţi pachetele. Poftă bună! :-)
     Yummy food makes people happy!
     - Larisa -

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu