duminică, 19 februarie 2012

Bami Goreng - mâncare indoneziană

        Bami Goreng reprezintă un amestec îndrăzneț de carne (pui sau porc), legume și tăiței. Ca toate lucrurile bune, vine la pachet cu sosul de arahide și bucățelele de ceapă prăjită. Pe mine m-a ajutat faptul că aveam condimentele necesare și ceapa cumpărate în starea necesară preparării, dar nu chiar junk food! :-))

          Pentru minunăție am folosit:
- 400 grame piept de pui cubulețe
- 4 linguri ulei
- marinadă din ulei, curry, sare și puțină zeamă de lămâie
- 200 grame tăiței scurți
- semipreparat pentru sos de arahide (puteți înlocui cu un alt sos specific)
- 50 grame ceapă prăjită, cubulețe
- amestec indonezian de condimente

         Cubulețele din piept de pui au stat 15 minute în marinadă, iar de acolo s-au întors cu un gust minunat!

       Între timp, am fiert tăițeii 10 minute și i-am clătit cu apă rece. Odată storși, și-au făcut de cap, atunci când i-am amestecat cu puiul deja rumenit in tigaia Wok.

         Am amestecat puiul cu condimentele și cu tăițeii, alături de 100 ml apă și am lăsat să mai fiarbă circa 4 minute. Arăta într-un mare fel!!!

            Rezultatul final: uimitor de gustos. Se servește cu sos de arahide și se pun deasupra fiecărei porții niște bucățele de ceapă prăjită. Poftă bună!

           
Yummy food makes people smile!
- Larisa -



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu